2014. december 16., kedd

Sötét képernyők

A minap az egyik rádiócsatornán a reklámokról volt szó. Sok minden elhangzott, például az, hogy sokan nem szeretik, de nem tudjuk kikerülni őket. A piagazdaságban az árubőség közepette szükség van rá, mert egyébként az embereknek miképpen lehetne tudtára adni az új termékek megjelenését, stb. Viszont igencsak irritáló, ha egy filmet többször megszakítanak reklámfilm-bejátszásokkal.

Számomra az volt a legmeglepőbb, hogy az utcán, vagy másutt több megkérdezett fiatalember határozottan állította, hogy egyáltalán nem néz tévét. Se filmet, se hírműsort, se mást. A tévénézést kiiktatta életéből.  
S a környezetemben többektől hallottam már hasonlót. Tudok olyan családról is, amely levitte a pincébe a készüléket, hogy a műsorok figyelemmel kísérésének még a gondolata se forduljon meg a fejükben.

Azt hiszem, ha az efféle nézői, fogyasztói magatartás egyre népesebb tömeg körében hódít, nyer teret, az feladja a leckét a televíziók vezetőinek, munkatársainak, fenntartóinak.
                                                     Cselényi György   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése