2014. december 12., péntek

Különleges tej a Coca-Colától

Újfajta, prémiumnak szánt tejet dob piacra a Coca-Cola decembertől az USA-ban – írja a Business Insiderre hivatkozva az Index. 

A Fairlife márkanevű tej ára nagyjából kétszerese lesz az átlagos tejének, viszont laktózmentes lesz, és 50 százalékkal több proteint és kálciumot, illetve 30 százalékkal kevesebb cukrot fog tartalmazni, mint a hagyományos tej. A tesztpiacokon a tej nagyon sikeres volt, a tesztet követően a legkiválóbb tejtermelőkkel közösen hozott létre a cég vegyesvállalatot. A Coca-Cola a fehér ital piacra dobása után tovább terjeszkedne a tejtermékek piacán. A cég vezetője szerint a termék kezdetben nem hoz majd sokat a konyhára – mint mondta: először brandet akarnak építeni, utána viszont hatalmas nyereségre számítanak hosszabb távon.

A cég lépése ugyanakkor bátor húzás, tekintve, hogy a tejipar nincs túlságosan jó állapotban mostanában, és a tejeladások az utóbbi négy évtizedben csökkentek.


Forrás: Tejipari Hírlap XLI. évfolyam, 6. szám 


Tejipari Hírlap, 


az Egyetemes Magyar Tejgazdaság országos lapjaMegjelenik: kéthavonta és esetenként különszámok kiadásával.

Szerkeszti: a szerkesztő bizottság.

Főszerkesztő: Ujvári Gizella. 

A szerkesztőbizottság tagjai: Dudás János, Gerbrant Redmer di Boer, Istvánfalvi Miklós, Németh Vilmos, Szinyákovics Pál, Szommer Gábor, Takács József.

A szerkesztőség és a kiadóhivatal címe: 1115 Budapest, Bartók Béla út 152/c. Postacím: 1502 Budapest, Pf.: 232. Megrendelését e címre juttassa el!

Telefon/fax: 204-5278, 06-70- 314-6860

e-mail: tejiparihirlap@neteasy.hu 

Kiadja: Magyar Tejipari Egyesülés, Budapest. Felelős kiadó: Besenyei Ferenc igazgató. Nyomtatás: Mátyus Bt. Felelős vezető: Mátyus Gyula.2373 Dabas, Tavasz u. 7.  Telefon: 29/367-945

A Tejipari Hírlap legújabb számának tartalmából: 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése