2014. november 23., vasárnap

Lázár Kati interjúja az Origo-nak

Nehéz kenyér…

Lázár Kati Kossuth- és Jászai-díjas színművész  mondta többek között az Origo-nak (Lénárt Ádám) adott interjújában: „Az előadás előtti várakozás sem jó, fizikailag rosszul vagyok tőle. A bemutatón úgy mentem fel a színpadra, hogy a sírás kerülgetett, és azt kérdezgettem magamtól, mi a francot keresek én itt. Ilyenkor úgy érzem magam, mint egy kis madárfióka, akit kitettek a fészkéből. Magányos vagyok, senki nem törődik velem…
…Nekem minden bajom van, szédülök, menekülök és a hányinger kerülget, ők (a többiek, a kollégák) meg izgatottan pásztázzák a nézőteret a függönyön keresztül…
…Beszélni sokkal nehezebb, de én nagyon szeretek úgy hallgatni a színpadon, hogy annak jelentősége legyen…”

xxxxxxxxxxxxxxxx

Cselényi Gy. megjegyzése: Nehéz kenyér…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése