2018. április 1., vasárnap

Kövér László rendes ember!


Kövér László rendes ember! Ezt mire alapozom? A vele kapcsolatos  benyomásomra, megérzésemre.

2018. március 27.-én délután ültünk Nyíregyházán a Váci Mihály Kulturális Központ előterében. Vártuk Kövér Lászlót, a Magyar Országgyűlés elnökét, aki lakossági fórumra volt hivatalos. Amint átlépte a küszöböt, jól hallhatóan köszönt, s illendően meghajolt. De csak pont annyira, amennyi a rá várókat megilleti.

Most ne gyertek azzal, hogy egy jogvégzett embernek így kell köszönnie, ez teljesen természetes, nincs ebben semmi különös.

Több évtizedes újságíróskodásom során már sok nagy ember láttam megérkezni valahová, s talán az őt közvetlenül fogadó személyeket üdvözölte, de megfelejtkezett a reá váró tágabb közönség köszöntéséről.

Meghallgattam közel kétórás beszédét, figyeltem gesztusait. Az a megállapításom, hogy szerény, nincs benne mákszemnyi nagyképűség, sztárallűr se.

Tudjátok, ha egy magyar ember valakire azt mondja, hogy RENDES EMBER, csak így egyszerűen, az a puszta szavaknál sokkal többet jelent és többet ér. Abban benne van, hogy megbízik benne, rábízza családját és a magyar népet itt, a határokon belül és azon túl is.

Szerintem április 8.-án adjuk meg neki és a mögötte állóknak az ország vezetésének, irányításának jogát és lehetőségét, vagyis a folytatás sanszát!

Cselényi György



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése