2018. április 8., vasárnap

El ne rontsuk...!


A vasárnapi programom úgy alakult, hogy reggel 6 óra után nem sokkal érkeztem a szavazóhelyre. Azt hittem, első leszek! Egy frászt! Jó néhányan megelőztek. Örömmel töltött el, hogy sok itt a lelkes, lokálpatrióta, a voksolási jogával élő ember.

A helyiség kivilágítva, a bizottság a helyén, a fülkék, az urnák rendben...

A szavazatszámlálók és a rendre felügyelők között felfedeztem régi ismerősömet.
Laci, megint eltelt 4 év. Reméljük, a következőt is megérjük erőben, egészségben, békességben és nyugalomban. Jó lenne, ha nem lenne baj! Ebben maradtunk.

A szavazólapok látványa megdöbbentett. Hihetetlenül sok párt és jelölje kellette magát. Isten bizony, figyelni kellett, hogy az ember jó helyre húzza be az „X”-et. Remélem, senkinek se okozott gondot a jaj, otthon felejtettem a szemüvegemet, és az általa favorizálandó párt és személy nevének és emblémájának kiválasztása.

A városban, ahol élek, emlékezetem szerint még sose tapasztaltam ekkora választási mozgást, jövés-menést!

Kíváncsian várom az eredményeket!

Cselényi György




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése