2017. november 26., vasárnap

Köszönet!

A lányom, Cselényi Dorottya, megkért, sőt felhatalmazott a következők közzétételére, megosztására:

"Mindig tudtam, hogy édesapámnak sok barátja, ismerőse van! De arra, hogy az iskolám szalagavatójáról írt sorai és egy fénykép kapcsán ennyi kedves nénitől, bácsitól, lánytól és fiútól érkezik számomra tetszésnyilvánítás, gratuláció és jókívánság, megmondom őszintén, nem gondoltam, s nem számítottam. Mindez megkoronázza a szalagavatón való részvételem és a csodálatos est élményét, emlékét. Egészen meg vagyok hatódva!

Valamennyiüknek nagyon szépen köszönöm a kedves, biztató és a jövőt illetően erőt adó szavakat!

Mindnyájuknak jó egészséget és sok boldogságot kívánok!

Tisztelettel: Cselényi Dorottya"


Eredeti cikk: http://gyurciszemszog.blogspot.hu/2017/11/eletem-legszebb-napja-volt.html




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése