2021. április 12., hétfő

Akkor vagyok korrekt...

Jómagam a koronavírus elleni oltásokról a nyilvánosság számára egyetlen rossz szót se írtam, viszont a különböző internetes forrásokban megjelent negatív hangvételű cikkekből rengeteget szemezgettem, osztottam meg.

Úgy érzem, akkor vagyok korrekt, ha a kedvező értesülést is közre adom. Találkoztam egykori iskolatársammal. Jelenleg egy csomagszállító vállalkozás munkatársa. Fiatalabb tőlem néhány évvel, s idén télen meg nyugdíjba.

Beszélgettünk az oltásokról, közölte, mivel a munkája során sok helyen megfordul és rengeteg emberrel találkozik, jónak látta beadatni magának a vakcinát.

Illik, nem illik, rákérdeztem, melyik oltásban részesült? A barátom nem csinált belőle titkot, s elmondta, hogy a Szputnyik V-ből mindkettőt megkapta, de a világon semmilyen panasza nincs, még enyhe láz és átmeneti izomfájdalom se jelentkezett nála. Legalábbis eddig, de reméli, ez lesz a helyzet a jövőben is.

Jó lenne, ha minden oltás után mindenki ezt mondhatná el!

Mit lehet ehhez még hozzátenni? Az Isten segítsen meg minden beoltott és beoltatlan személyt is.

Cselényi György


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése