2015. április 2., csütörtök

Abszolút nem értek egyet a cikk szerzőjével

"Moral Hazard
Álláspont. Már elnézést, de úgy tűnik, hogy Magyarországon mindig a hülyék járnak jól."


xxxxxxxxx

Már elnézést, de abszolút nem értek egyet a cikk szerzőjével.... Egy közeli rokonom is kárvallottja a Quaestor-botránynak. Én is ott voltam, amikor az ügyintéző Nyíregyházán a hozzátartozóm személyi okmányait elkérte és a számítógépébe rögzítette az adatokat. A saját fülemmel hallottam, amikor a hozzám tartozó hölgy megkérdezte, hogy van-e az üzletnek kockázata(?), mire az ügyintéző azt válaszolta, hogy a nincs(!), mivel hatmillió forintig (az illető ennél jóval kisebb összeget fizetett be), a betétbiztosítási alap garanciát vállal az ügyfélnek a visszafizetésére, ha probléma adódna.

Kérdezem a cikk szerzőjétől, hogy a Quaestor hivatali helyiségében dolgozó főállású ügyintéző szavainak miért ne lehetne hinni? Miért kellene nem tudom, hány oldalas akármilyen ismertetőket elolvasni? (Ilyet nem is adott, de igaz, nem is kértünk!) Egy hivatali ügyintéző adott szavára miért nem lehet adni semmit? Szóval ne vicceljen, meg ne idegesítse már az embereket, a szerencsétlen károsult ügyfeleket a Magyar Hírlap mélyen tisztelt munkatársa!

Azzal a mondatával sem értek egyet, hogy „...a pórul járt befektetők teljes kárpótlása a kormányzati akaratot dicséri!"

Ez bizony nemcsak akarat, hanem kényszer is! A brókercég ugyanis a szükséges engedélyek birtokában és állami ellenőrzés mellett működött. Hogy az úgy funkcionált, ahogyan, arról a kisbefektetők nem tehetnek. S a kormánynak és az államnak igenis kötelessége a kisbetétesek teljes kártalanításában közreműködni, s nem korrekt azt a kabinet puszta jóindulataként bemutatni. Bár, ha a kisbefektetők valóban megkapják pénzüket, egy köszönöm elrebegésével talán nem fognak fukarkodni.

Az Quaestor ügyfelei pedig szerintem kikérik maguknak, hogy hülyéknek neveztessenek! 

Cselényi György

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése