Ez
látszólag semmiség, de mégis nagyszerű. Arra vall, hogy a tervezője és a
gyártója sokat ad a célszerűségre és a praktikumra, ami jelentősen növelheti az
áru versenyképességét. Ez itt nem a reklámhelye, de annyit elárulok, hogy a
fogkrémet Németországban készítették. A német cikkek esetében gyakran figyelhető
meg a lelemény, amellyel versenytársaikkal szemben előnybe kerülnek. Az aerobik
edzőnek készülő kisebbik lányom a német áruknak lelkes és szinte elkötelezett
vásárlója.
Azt mondja, olyan német nadrágot vett, amelybe se lendületes edzés,
se kerékpározás közben nem lehet beleizzadni. A nadrág bizonyos része ritka,
mintegy hálószövésű. A cipőjük a mindennapos használat esetén is több év múlva
is cipőnek nevezhető, ugyanis tartós. A dzsekijeik melegek, de nem túl melegek,
lepereg róluk a víz, és évek után se kezdenek gyengülni, bomlani a varrásaik. A
jó néhány zseb elhelyezése és mélysége pont olyan, amilyennek lennie kell. Egy
picinek tűnő apróság is sokat számít, amely a kényelmet és a praktikumot
szolgálja. Igencsak figyelik és igyekeznek kielégíteni a vásárlóik és a
használóik minden kényét, kedvét. És mindezek nemcsak a német ruházati
termékeket jellemzik, hanem a műszaki cikkeket is.
Szóval sokat lehet tanulni a
német ipartól, amely kiemelt gondot fordít a találékonyságra, a célszerűségre és
az időtállóságra. Minden tervezőnek, gyártónak érdemes ellesni és magáévá tenni
a német kollégáik mentalitását és mintának, követendőnek tekinteni produktumait.
Cselényi György
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése