2018. február 25., vasárnap

Mennyei érzés

Mivel úgy éreztem, kikecmeregtem, ha nem is az influenzából, hanem „csak” egy alapos megfázásból, ezért ismét programomba iktattam az esti és kiadós sétát, illetve kerékpározást. Gondoltam, az egészségem visszanyerése iránt érzett örömömet tetézem egy üveg vörösbor elfogyasztásával.

A Penny Áruházban nézegettem, melyiket válasszam? Egy színes üveg kosaramba helyezése mellett döntöttem. A címkéjén a következő csodálatos felirat volt olvasható: SZENT VINCE, alatta félédes vörösbor, az alatt pedig: alk 10,0% vol, e750 ml. Nem volt drága, mindössze 339 forint.

A jó fagyos kinti klímából alig vártam, hogy hazaérjek. Az üvegből kihúztam a dugót, a bort lábosba töltöttem, s felforraltam. Tettem bele egy kis mézet és a hírek Interneten való böngészése közben elkortyolgattam. Hatására ezúttal még a politikai csatározásokról szóló tudósítások is hidegen hagytak.  

Boldog voltam, hiszen békében, nyugalomban, a kellemesen meleg szobában finom forralt vörösbort iszogathattam. Kell-e ennél csodálatosabb érzés, ünnep és sorsajándék szombaton este?

Kicsit tartottam a nedűtől, mert már ittam olyat, amelytől megfájdult a fejem, de ezúttal megkímélt e kellemetlenségtől a természet, a szőlő leve, és a vele foglalatoskodók szorgos és lelkiismeretes munkája.  

Azt hiszem, sok emberben rossz érzést kelt, sőt talán tiltva is van az alkohol reklámja, de engem, mint magányos farkast, publicistát, illetve blogírót, ezúttal nem érdekel. Gondoltam, nyilvánosan közzéteszem, kiknek mondhatok köszönetet a mennyei érzésért. Szerintem ez egyébként se reklám, hanem a hála kifejezése. 

Idézem a palack hátoldalán olvasható szöveget: „SZENT VINCE DUNA-TISZA KÖZI CUVÉE. OLTALOM ALATT ÁLLÓ FÖLDRAJZI JELZÉSŰ FÉLÉDES VÖRÖSBOR.

Palackozta: Grape-Vine Kft.H-6120 Kiskunmajsa, Félegyházi út 46. Még néhány információ mellett az a nagyon fontos dolog ismérv szerepel: MAGYAR TERMÉK.  

Cselényi György

Aki többet szeretne többet tudni a cég borairól, az látogasson el, a következő weboldalra: http://grapevine.hu/

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése